کارواش صنعتی
نوشته شده توسط : rahimi
شوینده فشار قوی با كارواش صنعتی دستگاهی است که آب را با فشار بسیار زیار پاشش می کند و به علت فشار بالایی که دارد ، جرم و کثیفی ها را به راحتی از بین برده و پاک می کند. كارواش صنعتی با پاشش فشار قوی سطح مورد نظر را از هرگونه آلودگی پاک می نماید که علاوه بر کاهش مصرف آب باعث افزایش کارایی و کیفیت و سرعت عملیات در نظافتی می گردد. كارواش صنعتی بسته به نیاز در 2 مدل آب سرد و آب گرم عرضه می شود. دستگاه های فشار قوی طوری طراحی شده اند که می توانند به سادگی خاک ، گرد و غبار ، گل و لای ، رنگ و دیگر کثیفی ها را از روی سطح بردارند. دلیل آنکه دستگاه های فشار قوی آب جزو پرطرفدار ترین دستگاه های نظافت صنعتی محسوب می شوند ، سادگی در استفاده و توانایی نظافت فضاهای وسیع و دور از دسترس می باشد.

انواع دستگاه های فشار قوی آب ( كارواش صنعتی )

انواع كارواش صنعتی به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند ، كارواش صنعتی آب سرد و كارواش صنعتی آب گرم. شوینده فشار قوی یا كارواش صنعتی آب سرد توانایی جرم زدایی و شستشوی سطوح مختلف مانند نمای ساختمان ها ، کف پارکینگ ها ، استخر ، ماشین های صنعتی و... را دارد. کارواش آب گرم یا كارواش صنعتی آب گرم علاوه بر قابلیت های آب سرد توانایی شستشوی سطوح چرب و روغنی و ماشین های صنعتی و مناسب برای کف کارخانجات است.

نحوه عملکرد دستگاه های شوینده فشار قوی

بیشتر شوینده های فشار قوی می توانند به صورت خانگی و یا صنعتی مورد استفاده قرار بگیرند. تنها کافیست شیلنگ ورودی را به یک منبع آب وصل کنیم. بعضی از مدل ها دارای مخزن جهت نگهداری آب نیز دارند. موتور ، آب را تحت فشار بالا قرار می دهد و سپس آن را رها می کند تا با سرعت بالا از نازل پاشش شود. دکمه ای در نزدیکی نازل وجود دارد که به وسیله آن می توانید پاشش را شروع یا متوقف کنید ، در برخی از مدل ها امکان تنظیم فشار آب نیز گنجانده شده است.




:: برچسب‌ها: کارواش صنعتی , کارواش صنعتی آنووی ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: